4 april – Osaka Kansai Airport – Amsterdam - Reisverslag uit Osaka, Japan van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu 4 april – Osaka Kansai Airport – Amsterdam - Reisverslag uit Osaka, Japan van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu

4 april – Osaka Kansai Airport – Amsterdam

Door: Remy

Blijf op de hoogte en volg Barbara & Remy

04 April 2018 | Japan, Osaka

Goedemorgen weer!

Ik heb heerlijk geslapen, Bar wat minder. Nadat ik een uurtje had getukt werd ik wakker van geluid op het bureau in de kamer, alsof er een beessie loopt. Dus ik doe mijn lampie aan, Bar zakte net weg en schrikt wakker. Ik vertel wat er is we kijken en luisteren. Niets meer te horen. Lampie uit en tukken maar weer. Ik dan hé, Bar heeft moeite om dan weer in slaap te vallen.

Op ons gemakkie gedouched, aangekleed en alvast wat opgeruimd. Ontbijtje in “The Brasserie”. Lekker uitgebakken spek op een getoaste witte boterham en op ieder een gebakken eitje, sunny side up.

Na het ontbijt weer de rugzakken ingepakt, voor de laatste keer deze reis en uitchecken. Lopend de luchthaven terminal in, op naar de vierde verdieping, International Departures. Het was overal prachtig rustig, konden zomaar doorlopen bij bagage check en douane. Inchecken van de bagage waren we de enigen voor de counter. Dus in alle rust de rugzakken in de flightbags kunnen doen. 0945 gaat het boarden beginnen. Mooi op tijd in alle rust op zoek naar onze gate.

Boarden gaat op basis van zones, wij hebben stoelen in zone vier, daar waar het plebs zit, want zone 5 is er niet.

Voor dit soort lange vluchten boeken wij altijd economy comfort. Iets meer beenruimte. De stoelen zijn niet breder, het is echt alleen maar beenruimte wat je koopt, lucht dus. Je koop extra lucht. Maar het is wel wat comfortabeler.

De nieuwe multimedia systemen aan boord zijn echt top. Een normale koptelefoon uitgang en een usb aansluiting voor je eigen muziek/foto’s/films en een shitload aan multimedia via het systeem. Films, radio, cd jukebox, vluchtinfo, genoeg te doen gedurende de komende ruime 11 uur.

Ik zit nu mijn op één na laatste reisverslag in te typen, Bar heeft een tekenfilm met een stier gekeken, was begonnen aan een tweede film maar trok het niet en ligt te tukken. Ik heb een aflevering over huisverbouwingen gekeken, zo’n engelse serie en Fast ’n Loud. Nu lekker muziek opgezet en zit lekker weg te typen. Ga zo nog even kijken of ik een leuke film er uit kan pikken.

Straks landen we, deo volente, op Amsterdam Schiphol en gaan we onze keter Tonic ophalen in Leimuiden. Kwartiertje rijden vanaf Schiphol. Dan naar huis en opruimen, wassies draaien enz.
Donderdagmiddag halen we ons Bubbeltje op in Enkhuizen. Vrijdagochtend gaan we naar Westenschouwen. Bar heeft as vrijdag een thuiswerkdag, ik heb ook wat opdrachten binnen die opgestart moeten worden en zaterdag moeten we naar het tweede chalet in Renesse. Daar wordt een nieuwe lounge set bezorgd, de oude is verrot. Verder moeten we daar ook wat uit de kamer uitruimen want er komt een nieuwe vloer in. De originele vloer is gelegd in een verkeerde lijmlaag waardor de vloerdelen krimpen en grote kieren vertonen.

Genoeg te doen dus komend weekend. Wel weer zin in de besonjes thuis.

Dit was mijn laatste reisverslag, ik hoop dat jullie het leuk vonden, wij hebbenin ieder geval genoten van onze reis. Ik maak nog één nieuw verslag, een samenvattng van de dingen die ons zijn opgevallen in een statement/opsommingsvorm, geen heel verhaal dus.

Groeten, tot snel!

B&R.

• 05 April 2018 - 12:56

Hetty:

ik heb erg genoten van jullie reisverslagen! XX

• 05 April 2018 - 19:52

Jolanda:

Was super leuk om te lezen allemaal!