24 februari, de avond voor vertrek - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu 24 februari, de avond voor vertrek - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu

24 februari, de avond voor vertrek

Door: BARAB

Blijf op de hoogte en volg Barbara & Remy

24 Februari 2012 | Nederland, IJsselstein

Sodeju,

Wat kan Annette toch kleppen. We moeten aan de bak; kartenbakken schoonmaken, koffers pakken, etc, etc, etc, en Annette maar kleppen, wel gezellig hoor!

Ik ga maar vast beginnen zo. Duikspullen opzoeken, alleen maar zomerkleding inpakken, lekkâh! Afgelopen week maar s een duikcomputertje gekocht, toch wel handigom dat zelf te hebben. Bar heeft een wetsuit gekocht, altijd moeite om een goed passend pak te vinden bij duikscholen, het gaat nu over as the world turns, hmpf, dus ook maar dat wetsuit gekocht.

Moet nog wel onze duik logboekjes ergens vinden, die vergeten we altijd mee te nemen, echt stom.

He poetsen, ze rond t gesprek af, nou moet ik doortypen ;-). Op werk niets overgedragen, neem de laptop mee, uurtje per dag werken, moet kunnen.

Dus, stay tuned voor de smerig lekkere foto's en duik en reisbelevenissen.

Groeten en t volgende reisverslag komt van Bonaire!

Arube, Jamaica, oooo, I'm gonna take you, to Bermuda, Bonaire come on pretty mama, Key Largo, Montego, babay why do not we go to the Florida keys.......

• 24 Februari 2012 - 21:21

Jack:

Hij is fijn happy days! Hele fijne vakantie. Wij gaan jullie volgen. Plesier op Divers Paradise..!!!

• 25 Februari 2012 - 11:26

Cor En Annette:

Wat leuk dat je toch nog even een reis verslag pagina hebt aangemaakt.
    Heb net op tt gezien dat jullie een uur vertraagd zijn .
    Hebben jullie har en suus nog gezien!
    Heel veel plezier.
    Ben ik toch weer een beetje op vakantie.
    Groetjes en kussen cor en annette

• 25 Februari 2012 - 11:28

Het:

wauw is dat de foto van jullie resort?
    misschien zien we jullie zondag nog?
    anders een hele fijn reis. Wij hadden extra beenruimte geboekt is toch een uur of 10 vliegen, erg prettig. XXX het en frits

• 25 Februari 2012 - 16:25

Har En Suus:

Zo gek als een deur hahah. Bar vanmorgen nog zeggen dat ze het nut van deze site niet inzag omdat jullie alleen maar gingen duiken duiken duiken, maar je hebt, al voordat jullie vertrokken zijn, een pagina vol! En er zullen ongetwijfeld foto's genoeg volgen van borden met lekker eten en goed gevulde glazen! Ondanks jullie vertraging hopen we dat jullie een goede reis hebben en heel erg veel plezier!!

• 26 Februari 2012 - 20:54

Barbara & Remy Kwant & Broos:

Uh ja, de foto is van ons resort, we zitten in de tweede rij huisjes van linksaf gezien, het eerste 2 onder 1 kap blokje vanaf t strand.