Dag 11, 13 oktober - Reisverslag uit Mauritius, Mauritius van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu Dag 11, 13 oktober - Reisverslag uit Mauritius, Mauritius van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu

Dag 11, 13 oktober

Door: Rémy

Blijf op de hoogte en volg Barbara & Remy

13 Oktober 2013 | Mauritius, Mauritius

Zo, mooi relax daggie vandaag. Op het programma staat vanmiddag een kennismaking annex rondleiding in de Spa van het hotel en we wilen nog even met de contactpersoon van de duikschool spreken inz de duik van aanstaande vrijdag en we willen nog naar de golfbaan om te kijken wanneer we kunnen golfen. Relax daggie toch?

Het weer is vandaag wat minder, erg bewolkt met heel af en toe t zonnetje er tussendoor, en ALS ie er dan tussen door komt, berg je maar, spontaan in een hele hete sauna, ook vochtig dus.

Vanmorgen even een ontbijtje gedaan en daarna naar de golfbaan waar we meteen maar de 9 holes par 3 baan hebben gelopen om even in te komen, mooi baantje, erg leuk. Daarna, uiteraard, even gelunched in het clubhuis, was erg smakelijk. Omdat we All Inclusive hebben geboekt vallen de greenfees van het golfen en de lunch en drankjes op de golfbaan ook in het arrangement. Ook meteen gereserveerd voor dinsdag ochtend, teetime 0924 voor 9 holes, meteen ook een buggy gereserveerd en extra ballen besteld..........in de shop nog wat leuke kleding gekocht en weer terug met het pendelbusje naar Heritage Awali. Helaas zitten die buggy, extra ballen, golfset huur en de kleding dan weer niet in het All Inclusive arrangement, hmpf....

Terug op het resort lekker onderuitgezakt een beetje relaxed gelezen, spelletjes gespeeld, geïnternet en daarna naar de Spa. We hebben de rondleiding gehad en we hebben allebei drie behandelingen gekozen, ik een golf massage, daarbij pakken ze je golfspieren specifiek aan, een gezichtsmassage en we beginnen morgen met een ontspanningsmassage. Ben benieuwd.

Teruggekomen op de kamer erg lui een flesje prosecco besteld bij de roomservice met wat olijven, kaasjes etc. LEKKÂH!! Lekker van genoten, mooi uitzicht op het strand en de zee vanaf ons balkonnetje.

Vanavond hadden we geen zin om de deur uit te gaan, best wel handig, roomservice, allebei een hamburger met patatjes en een kleine salade, ook weer erg lekker. Bar wilde een fillumpie huren, via de interactieve tv gaat dat allemaal erg makkelijk. Huurt ze een film, werkelijk waar te stupide voor woorden, gauw maar een andere uitgezocht, wel zonde van het geld van die eerste maar het was echt tè stom!

Morgen echt niet veel op het programma; alleen de massage, dus we hopen morgen op lekker weer, ff aan het kleurtje werken.

Truste en werkse!

Groeten,

Remy.

• 13 Oktober 2013 - 21:38

Jack:

Klinkt niet verkeerd jongelui
    Do enjoy, libe life to the max!!
    Gr uit een zwaar herfstachtig HI Wood Ambacht

• 14 Oktober 2013 - 02:37

Harry:

Zo te lezen een heerlijke vakantie af en toe wat sportiefs doen hoort er wel bij dus 18 holes moe kunnen. Hopelijk niet te heet. Veel plezier verder

• 14 Oktober 2013 - 12:45

Annette:

Ziet er mooi uit jullie uitzicht vanaf het balkon.
    Ben wel benieuwd naar jullie nieuwe kleding en natuurlijk bar der schoenen.
    Lekker relaxed allemaal.
    Vette kussen Annette

• 18 Oktober 2013 - 15:18

Vincent :

Ik blijf genieten van jullie verhalen.