Dag 12, 14 oktober - Reisverslag uit Mauritius, Mauritius van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu Dag 12, 14 oktober - Reisverslag uit Mauritius, Mauritius van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu

Dag 12, 14 oktober

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Barbara & Remy

14 Oktober 2013 | Mauritius, Mauritius

Weer een relaxed dagje vandaag. Helaas weer niet al te zonnig, maar de temparatuur is goed.

Vandaag hebben we eigenlijk weinig bijzonders gedaan, behalve 'the usual'; ontbijtje, op de stretcher hangen, ffe de zee in, lunchen (probeer het steeds bij salade te houden, maar is best moeilijk met zo'n lekkere kaart). Vandaag salade met licht gegrilde tonijn, erg lekker. Reem had net als gisteren de club sandwich met gegrilde kip. Geloof dat dit een favoriet van hem begint te worden.

Daarna nog eventjes het zonnetje in (die zich toch nog even liet zien vandaag) en daarna naar de Spa voor een relieve massage. Erg lekker. Voor Reem extra aandacht voor zijn onderrug en bij mij voor mijn nek en schouders. Die bleken vol knopen te zitten, maar het is haar redelijk goed gelukt de meeste eruit te krijgen. Bij de massage hoort ook een hoofdmassage met olie. Ik zag er uit als een soort onplofte poedel! Mijn haar krulde als een gek en stond recht op mijn hoofd. Even lekker douchen en nu nog even na-relaxen op de kamer.

Zo naar het infinity blue restaurant, op het strand. Heerlijk! Alleen jammer dat je ook daar geen slippers en korte broek aan mag na zessen. Dat mag hier nergens na zessen. Dat is eigenlijk het enige dat niet bevalt; dat je af en toe niet gewoon in je kloffie naar een restaurantje kan. Vandaar dat we gisteren maar in ons kloffie op de kamer hebben gegeten, maar ja, dan betaal je natuurlijk weer wel een extra toeslag.

Zo, nu maar even optutten ( niet teveel natuurlijk, 't is vakaaantie) en nog even een foto maken van mijn schoentjes en nieuwe shirts voor Annette en Didy. X

Barbara

• 14 Oktober 2013 - 17:39

Jack:

Kan er niets aan doen, maar het klinkt echt net als vakantie....
    hier is het trouwens ook fantastisch!!! het regent vandaag pas 5 uur of zo..
    doei!

• 14 Oktober 2013 - 17:46

Didy:

He schatten,

natuurlijk wil ik foto,s zien ( ook die van die POEDEL!! ) wat hebben jullie toch een zwaar hard en bonkig leven he, iedere dag weer moeten kiezen wat je gaat eten en wat dacht je van, wat zullen we nu weer eens aantrekken!! en die van wat zullen we eens gaan doen vandaag, gaan we wel wat doen!!shame, shame shame heel heel diep schamen, hahahahaha niet hoor wat een feest hebben jullie saampjes toch. PARTEEEEEEEE!! xxx

• 14 Oktober 2013 - 20:44

Remy:

Nou, ik was r he le maal klaar mee, loop je de hele dag lekker op je plakkies, moet je 's-avonds dichte schoenen aan. Dat zou netter zijn, shullbit! Dat Infinity Blue restaurant is een strandrestaurant; direct aan het strand gelegen en de vloer is volledig zand; en dan zou ik daar mijn plakkies niet aan mogen? Hmpf, ben vanavond gewoon op me plakkies gegaan, en terecht.

• 16 Oktober 2013 - 21:29

Annette:

Goed geslaagd bar leuke schoenen en shirts.
    Zoals je over je haar schreef moest ik aan een aflevering van friends denken.
    Toen had monica ook mega krul haar en die heeft toen vlechtjes laten zetten,
    Was ook geen succes.
    Geniet er lekker verder van de vakantie.
    Het schiet al weer aardig op .
    Vette kussen annette