19 maart, Hakone - Reisverslag uit Hakone, Japan van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu 19 maart, Hakone - Reisverslag uit Hakone, Japan van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu

19 maart, Hakone

Door: Remy

Blijf op de hoogte en volg Barbara & Remy

19 Maart 2018 | Japan, Hakone

Dit wordt een kort verslag.

Zo jammer, een prachtig AirBnB huisje met uitzicht over het meer van Hakone en mogelijk zicht op mount Fuji. MMOgelijk hé, mogelijk....

Wat een klote weer.

Beetje uitgeslapen, naar de horizontaal voorbij jagende regen gekeken, toch maar even de deur uit om te lunchen; een italiaanse lunch in Japan, was erg lekker, dat dan weer wel. Daarna nog wat boodschappen gedaan om de avond met hapjes en wijn door te komen.
De avond was lang en erg gezellig, dit soort avonden zijn goed voor ons, maar wel jammer dat het weer zo slecht was. De auto niet gebruikt voor de tripjes die we in ons hoofd hadden; het weer was echt te slecht.

Heb het anatal paarden van de auto niet opgezocht; glad vergeten.

Dat was m voor vandaag.

Morgen gaan we alweer weg hier, op naar Matsumoto station en Takayama. In Takayama gaan we hard core Japans doen, kimono aan en op de grond op een matje snurken. Ben benieuwd.

Groeten!

B&R

• 20 Maart 2018 - 09:32

Jack:

Hard core Japan... ben benieuwd!!

Leuke verslagen erg levendig verwoord, geniet ervan groeten aan iederen.

• 20 Maart 2018 - 12:02

Hetty:

ik vindt het heel leuk jullie verslagen te lezen en geniet er van! leuk ook dat jullie weer bij elkaar zijn. geniet ervan!

• 21 Maart 2018 - 12:01

Hetty:

ik lees in de statistieken dat jullie dagboek 16528 keer is bekeken. ik doe vandaag mee aan de verkiezingen van Nieuw Enkhuizen lijst 6 nummer 6. spannend! doei

Tags: japan, hakone