Dag 3, 27 februari - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu Dag 3, 27 februari - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu

Dag 3, 27 februari

Door: BARAB

Blijf op de hoogte en volg Barbara & Remy

28 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Gisteren boodschappen wezen doen in kralendijk. Als dan de wind ff wegvalt dan smelt je uit je broekie zo warm is t dan. Blijkt dat hier gewoon een franchise appie zit,best makkelijk. Aangezien we gewoon een keuken hebben, besloten we om wat avond eten en ontbijt te halen, met de, uiteraard, extra lekkernijen.

Zo hebben we alles voor spaghetti gehaald en een kant en klaar bakkie gekruid vlees en wok noedels.

Gedurende het boodschappen doen loop je dan tegen Freixenet Semi-Sec Cava aan en hele lekkere aardbeien, ja, DAAR GAAN WE WEER!!LEKKÂH!! Ook nog een proeffie Jacobs Creek witte bubbel gekocht, ff proberen. Ben zowiezo al jaren fan van dat huis. Was de eerste fles wijn die ik ooit volledig zelf heb leeggehaald zonder de volgende dag een kater te hebben; GOEIE POEIER!

Afijn zo lopen wij door die winkel heen, met wat mij opviel, een hele grote laadbak van een boodschappen kar, hij was dan ook helemaal niet zo vol.

Toen gingen we afrekenen, $ 224,00, SODEJU! Ik meteen tegen die kassiere: Je moet die twee karren vóór ons niet door ons laten betalen!Landde niet, och, laat maar, mag ik ff pinnen?

Afijn wij gisteren avond lekker op ons verandaatje aan de cava met de aardbeitjes, om de één of andere, nog niet verklaarbare reden, blijft dat lekker, zelfs in februari, winter dus, ;-)

Toen, na glas drie uit de eerste fles, ik had bewust de kleinere wijnglazen gepakt, begon ik wat te giechelen. Ik kwam niet verder dan "hoe" (check even de volgende youtube film, erg zout; http://www.youtube.com/watch?v=QsbowXsuTSA&feature=related), steeds meer in de lach vroeg ik Bar hoe zij dacht het gasfornuis aan te steken? Geen electrische ontsteking erop, geen aanstekers in huis en ook geen lucifers. Ik kreeg meteen terug dat ik als echte man toch altijd vuur moet kunnen man. Maar zoals de Amazing Stroopwafels al zingen "Ik ben geen man, want ik ben nooit in dienst geweest". Dus ik naar het restaurant en heb ff een aansteker geroggeld, dat werkte prima. We hebben de gekruide ossenhaas mix met nokwoedels gegeten erg lekkâh! Wel een beetje erg heet; veel pepers erin, LEKKÂH! Alleen vanmorgen niet zo lekker, het huisje is al zo warm en dat ook nog, nog nooit zó bezweet van het toilet af gekomen. Mooi man.

Vanmorgen lekker in het huisje ontbeten en een goede senseo gezet, ik zag een zakje Senseo pad met DE Black koffie erin, lekkâh!

Daarna bij de housekeeping langsgewaaid, we hadden ook geen afwas middel, dus ff wat geroggeld,afwas gedaan terwijl Bar aan t douchen was. Nog even een kakkerlak de deur gewezen met de bezem, en ff uurtje aan t werk geweest. Vanavond gaan we bbq-en aan t strand en nu weer even liggen. Ben er best wel moe van......

Morgen gaan we naar de duikschool, ff kijken wat er allemaal is, we zijn nu lekker geacclimatimoeilijkt.

Gegroet!

B&R

  • 28 Februari 2012 - 18:35

    Cor En Annette:

    Hoe is het met de auto afgelopen.
    Kunnen jullie er gewoon mee blijven rijden.
    Zonder dat het kwaad kan .
    Jullie zijn al lekker ingeburgerd als ik het zo lees.
    Heb weer heerlijk genoten van jullie verhaal.
    Veel plezier met duiken.
    Ik vond de boodschappen ook vrij prijzig.
    Groetjes cor en annette

  • 28 Februari 2012 - 18:38

    Cor En Annette:

    Cor zei dat je beter in een lokale negersupermarkt overdag boodschappen kan doen zal misschien wat goedkoper zijn.

  • 29 Februari 2012 - 14:15

    Barbara:

    Met de auto is het goed afgelopen hoor. We kunnen er gewoon mee blijven doorrijden en als 'ie ermee stopt, merken we het vanzelf wel.
    Het is alleen nog niet gelukt het kapje van de Jeep naar beneden te krijgen... We zijn ook van die luxebeesten die gewend zijn een knopje in te drukken en dat het kapje dan vanzelf naar beneden gaat.... Zo werkt het helaas niet met een echte Jeep.

  • 01 Maart 2012 - 20:28

    Jack:

    Het klinkt allemaal zeer "naar" jammer dat je niets te zuipen krijgt daar Macamba

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

BARAB in Bonaire, LEKKÂH

Zon, zee, strand, duiken, lezen, lekkâh!

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2012

Dag 14, 9 maart

08 Maart 2012

Dag 13, 8 maart

07 Maart 2012

Dag 12, 7 maart

07 Maart 2012

Dag 11, 6 maart

06 Maart 2012

Dag 10, 5 maart
Barbara & Remy

Actief sinds 24 Feb. 2012
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 31192

Voorgaande reizen:

14 Maart 2018 - 04 April 2018

Japan

17 Juni 2016 - 30 Juni 2016

Hebriden & Schotland

25 Oktober 2013 - 01 November 2013

Avaya Sales Conference 2013, Anaheim, Los Angeles

03 Oktober 2013 - 21 Oktober 2013

La Réunion & Mauritius

25 Februari 2012 - 10 Maart 2012

BARAB in Bonaire, LEKKÂH

Landen bezocht: