Voorbereiden gaat beginnen! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu Voorbereiden gaat beginnen! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu

Voorbereiden gaat beginnen!

Door: Remy

Blijf op de hoogte en volg Barbara & Remy

26 September 2013 | Nederland, IJsselstein

Zo, best wel een lastige site dat waarbenjij.nu. Redelijk lang bezig geweest om te vinden hoe je een nieuwe reis en verslag kan toevoegen.

3 Oktober gaan we voor 9 dagen maar La Réunion voor een rondreis, 4 hotels hebben we dan. Ben benieuwd. Daarna gaan we naar Mauritius. We gaan terug naar het resort waar we al eens zijn geweest.

http://www.heritageresorts.mu/en/awali/welcome.aspx.

Normaal gesproken krijg ik Barbara echt niet mee om ergens ver weg voor een tweede keer naar toe te gaan. Maar nu we een klein beetje een golfballetje kunnen raken, wilde ik wel heeeeel erg graag die baan daar lopen. Barbara ook blijkbaar.

Nu begint de periode van voorbereiden; duikcomputer, -logboekjes, golfspulletjes zoals schoenen, pitchfork, handschoentje, etc verzamelen.

Ik ga morgen mijn vaccinatie halen; ben benieuwd, Bar reageert er redelijk heftig op, grote bult op haar bovenarm.

Afijn, stay tuned voor het reisverslag.

I'm pickin' up good vibrations
Shes giving me excitations
Im pickin up good vibrations
Shes giving me excitations
Good, good, good, good vibrations

  • 26 September 2013 - 23:57

    Hans En Anja:

    wij wensen jullie een hele fijne vakantie en doe in hemelsnaam heel erg voorzichtig
    want jullie zijn mij ontzettend lief
    Dikke vette kus en tot zondag

  • 27 September 2013 - 04:21

    Harry En Jann:

    Leuk vooruitzicht 3 weekjes er tussenuit . Ik kan mij herinneren dat waarbenjijnu erg gebruikers onvriendelijk is en als jij er al moeite mee hebt dan zegt dat genoeg. We kijken uit naar jullie verslagen. Veel plezier en geniet is het motto. Xxx

  • 27 September 2013 - 09:12

    Hetty:

    veel plezier met de voorbereidingen. Bofkonten! dikke kus en groetjes het en frits

  • 27 September 2013 - 09:16

    Gert:

    Errug leuk altijd om 's ochtends bij het eerste bakkie jullie avonturen te lezen. Ik kijk er nu al naar uit !
    Wens jullie heel veel plezier, mooi weer enne.... ben benieuwd hoeveel birdies jullie (uit de lucht) slaan. Groetjes...

  • 28 September 2013 - 15:56

    Annette:

    Heel veel plezier.
    Kijk nu al naar jullie verhalen uit.
    Maar dat wisten jullie al.
    Vette kus annette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barbara & Remy

Actief sinds 24 Feb. 2012
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 31205

Voorgaande reizen:

14 Maart 2018 - 04 April 2018

Japan

17 Juni 2016 - 30 Juni 2016

Hebriden & Schotland

25 Oktober 2013 - 01 November 2013

Avaya Sales Conference 2013, Anaheim, Los Angeles

03 Oktober 2013 - 21 Oktober 2013

La Réunion & Mauritius

25 Februari 2012 - 10 Maart 2012

BARAB in Bonaire, LEKKÂH

Landen bezocht: