Dag 2, 26 februari - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu Dag 2, 26 februari - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Barbara & Remy Kwant & Broos - WaarBenJij.nu

Dag 2, 26 februari

Door: BARAB

Blijf op de hoogte en volg Barbara & Remy

27 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Zo, net lekker ontbeten. Eenvoudig ontbijt maar compleet en lekkere koffie, niet onbelangrijk roep ik dan.

Vanwege de jetlag zijn we 's morgens iedere keer rond 0800 op, ongekend voor ons, wel lekkâh!

Gisteren een dagje op het strand gehangen, beetje door de lagune heen gestruind naar het rif toe, allemachtig wat een gigantisch mooie brekers die golven. Teruglopend, het wordt daar niet dieper dan tot mijn heupen ongeveer, kwam ik er achter dat aqua joggen best intensief is. Had verwacht vanmorgen spierpijn in mijn benen te hebben, valt gelukkig reuze mee.

We zagen al luierend op de strandstoelen twee fregat vogels in de wind hangen en toen Bar de lagune in ging werd ze terug door moeder natuur getracteerd op een pelikaan die binnen 5 meter van haar het water in dook op jacht naar vis. Hij dook niet 1 keer, maar wel een keer of tien bij haar in de buurt. Mooi spektakel, zo'n verwonderd meissie te zien staren naar het duikspektakel van een pelikaan.

Verder lekker gelezen, een prima lunch genoten, Barbara had ene tartaar van tonijn, erg lekker en ik had een broodje met mozarella, tomaat en een pesto suasje, erg lekkâh. O ja, en een flesje prosecco er bij, ook lekkâh!

In de namiddag lekker gelounged op de banken van de beach bar, de capriña's zijn gelukkig, nu ben ik serieus, niet te zuipen, anders zou ik iedere dag die dingen moeten drinken......kijken of ze wel andere cocktails kunnen maken.

's-Avonds lekker een sateetje met tatjes en sla gegeten, geen groot portie, gewoon ff lekker happie, uiteraard een wijntje er bij, roseetje.

Vandaag gaan we boodschappies doen en bij de huurmaatschappij van de auto langs. Kijken of er wat geregeld kan worden.

Foto's zijn van ons huisje.

Groeten vanuit de lekkerste gemeente van Nederland!

B&R

Aruba, Jamaica, ooooeee I'm gonna take ya to Bonaire, Bahama, come on pretty mama, Key Largo, Montego, baby why don't we go, to the Florida Keys, there's a place called Kokomo, no if you wanna go, takin away from it all......

• 27 Februari 2012 - 14:06

Cor En Annette:

Bar nog denken dat jullie niet zoveel zullen meemaken.
    Gewoon twee weken strandvakantie.
    Wat je nu al geschreven heb over de eerste uren ik leg hier constant in een deuk hoe je alles opschrijft .
    Zie het ook helemaal voor me.
    Leuk jullie huisje zo dicht bij het water.
    Ben echt weer een beetje op vakantie.
    Groetjes en kussen cor en annette

• 27 Februari 2012 - 14:45

Het:

hihi, ik ben ook naar het rif geweest, het water kwam tot mijn kin en moest dus huppend voorwaarts, zere kuitjes.. en rode ogen van het opspattende water. Wat een apart en mooi plekje!
    linksaf is een mangrove bos waar je kunt kayakken. jullie zullen je vast niet vervelen, waar en wanneer gaan jullie duiken? XXhet

• 27 Februari 2012 - 16:40

Sabrina:

Lekker, we zijn nu al jaloers..haha..
    Nee hoor..geniet maar lekker.
    Ik ken dan, een pelikaan naast je op open zee. Dan zijn ze best groot..